سوالات متداول
1.چطور از وضعیت سفارش خود مطلع شوم ؟
از قسمت پروفایل سفارشات من در،سایت .تماس با پشتیبانی در ساعات اداری ارسال پیام در تلگرام یا واتساب .شماره تماس
09019978524
2 سفارشات من هنوز نرسیده چطوری پیگیری کنم ؟ ارسال کد پستی کد رهگیری از طریق پیامک ارسال میشود با وارد کردن کد درسامانه ببینید
ارسال با پیک میتوانید درصورت تاخیر با پشتیبانی تماس بگیرید
3 چطور میتوانم سفارش را لغو کنم ؟
طریق تماس با پشتیبانی
4 امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد؟ بله درصورت رعایت شرایط.بازگشت محصول یا کالا وجود دارد
5 اگر سایز محصول مناسب نباشد امکان تعویض وجود دارد ؟
بله امکان تعویض سایز وجود دارد
6 چگونه کالا رامرجوع کنیم ؟
با تماس با بشتیبانی یا ارسال فاکتور در تلگرام یا واتساب
و. ارسال بسته به ادرس درج شده روی بسته
7 ارسال به شهرستان چقدر طول میکشد ؟ بین 3تا 5 روز کاری
8 چطور کد مرسوله پستی را رهگیری کنیم ؟
از طریق سامانه رهگیری مرسولات
9 هذینه ارسال چقدر است ؟ بین ۷۵ هزار تومان و بسته های بزرگ ۵۰۰ هزار تومان
گارانتی محصولات به چ شکل هست ؟ تمامی محصولات اگر به دست نصاب ماهر نصب و راهندازی شود شامل گارانتی میبا شد